Träffat sanna :)

Idag gick jag upp vid 9 o gjorde mig iordning för o möta sanna i stan för o planera festen, tyvärr har brennius hoppat av (jävla svikare).
Vi planerade inte så mkt utan gick runt i stan o sen åkte vi till luma (hammarby) där jag jobbade för åse i ca 3 månader. Vi gick in i adidas affären o jag köpte en as snygg adidas tröja som var rosa me orangea ränder :).
Sen gick vi till kina thai gården o käkade först 5 små mini vårrullar, sen 4 rätter o friterad banan som efterrätt :P.
Sen tillbaka till stan o köpte latte o magnum brownie glass på donken.


Den här veckan har jag jobbat måndag o onsdag heldag själv, var sjuk i tisdags.
Ledig torsdag till söndag, så i torsdags red jag på morgonen vid halv 9 ungefär på sulina :) sen in till söder för o köpa present till brennius o hjälm o strumpor till mig.
Sen åkte jag hem o brennius hämtade mig o så åkte vi hem till henne fixade stallet o käkade pizza o godis, tårta o chips.
Våran frukost på fredagen var godis,tårta o kaka :P
Vid halv 3 körde brennius mig till karlslund så jag kunde rida o fixa me biggis, bråkade en hel del me syrran o vart as sur på jennica, så nu ska jag vänta ett tag me o hjälpa henne igen så hon uppskattar hjälpen lite mer!

Har precis käkat middag o hade en väldigt rolig konversation me mamma :P

jag: " usch jag har ätit för mkt, jag e as mätt"

Mamma: " man kan inte äta för mkt"

Jag: " jo vart tror du alla tjocka människor kommer ifrån :P"

Imorrn ska jag jobba me min bästa praktikant som heter angelika sörensen :)
jobbar mellan halv 8 o halv 3 sen mellan halv 11 o halv 4 tisdag till fredag.

Ska skriva om lite andra saker som hänt under åren oxå både om tiden på berga o broängen o allt som hänt hemma o om jobb o nya o gamla kompisar imorrn.

Lite bilder från idag o en bild på sulina.


Sulina 7 årigt fullblods sto, har tävlat häckhoppning.


sanna me maten :)


jag som väntar på mat.


jag o sanna me våra fortune cookies.

kan lägga upp bilder på maten imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0